Vraag maar raak

FAQ

Wanneer gaan jullie live?

Vanaf 1 juni komt Perz graag in jullie kantoor liggen!

Hoe bestel ik een Perz?

Op onze website geef je aan welke Perzen jou het meest aanspreken. Wij komen vervolgens bij jou op kantoor om de uiteindelijke selectie af te stemmen. Onze tapijtexperts zoeken, in samenspraak met jou, de juiste formaten en kleurstellingen bij de ruimte(s).

Wanneer krijg ik mijn Perz?

Nadat we bij jou op kantoor zijn geweest en een mooie selectie hebben gemaakt ligt Perz binnen twee weken op je werkvloer.

Wat gebeurt er als mijn Perz kapot gaat?

Dat kan helaas gebeuren. Perzen zijn bijzonder sterk en vanwege ons circulaire model werken we alleen met de hoogste kwaliteit tapijten. Bij normaal gebruik zal er dus niets misgaan. Wij staan echter voor volledige ontzorging. Als er toch een ongelukje gebeurt zorgen we dat er binnen twee weken een nieuwe perz ligt.

Zijn de Perzen handgeknoopt?

Nee, om een constante selectie van tapijten aan te kunnen bieden werken wij niet met handgeknoopte tapijten.

Wat gebeurt er als mijn Perz vies wordt?

In ons standaard contract worden de perzen 1 keer per jaar schoongemaakt, de tapijten worden opgehaald en komen dan binnen 7 dagen fris en fruitig bij je terug. Mocht er behoefte zijn aan meer schoonmaakmomenten dan hebben we andere contracten beschikbaar. Neem contact met ons op zodat we de behoeften kunnen bespreken!

Wat is de minimale contractduur?

De minimale contractduur is 1 jaar, daarna is het contract maandelijks opzegbaar.

Andere vraag? Neem contact op!